Τα στελέχη της ΦΙΛ.Π.Α. και του Σ.Ι.Σ.Α., υπόσχονται ότι, το 9ο Κλασσικό Ράλι Ελλάδας «Θανάσης Χαρμάνης», που ξεκινάει το Σάββατο 3 Μαρτίου από τον Παλαιό Ισθμό
της Κορίνθου, και τερματίζει την Κυριακή 4 Μαρτίου στην πρώτη πρωτεύουσα του Ελληνικού Κράτους το Ναύπλιο, θα είναι το καλύτερο από όσα έχουν γίνει έως τώρα.
Η διαδρομή διασχίζει την Πελοπόννησο, περνώντας από πόλεις και τοποθεσίες ιδιαιτέρου κάλους όπως της Νεμέας, Λεβιδίου, Χιονοδρομικό Μαίναλου, Δημητσάνας, Στεμνίτσας, Μεγαλόπολης, θα καταλήξει στο ξενοδοχείο «Elite» για την ολοκλήρωση της 1ης ημέρας στην Καλαμάτα.
Την επομένη τα πληρώματα, καλούνται να κάνουν ουσιαστικά τον γύρο της Μάνης. Αρεόπολη, Γερολιμένας, Γύθειο, Γεράκι, Κοσμάς, Λεωνίδιο, Παράλιο Άστρος και τερματίζουν στο Ναύπλιο.
Έτσι κάπως θα κυλίσει το 1ο «Μεγάλο» Regularity Rally της χρονιάς, το οποίο προσμετρά στα Πρωταθλήματα ΦΙΛ.Π.Α. και Σ.Ι.Σ.Α. και είναι ο 1ος γύρος του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Regularity της Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ.
Φέτος το 9ο Ράλι Ελλάδας σπάει και το ρεκόρ συμμετοχών. Τα 91 πληρώματα καλούνται να κάνουν περίπου 750 χλμ απλών και ειδικών διαδρομών στις δύο ημέρες που διαρκεί.
Υπενθυμίζουμε ότι, οι συμμετέχοντες έχουν το δικαίωμα επιλογής μεταξύ δύο κατηγοριών: της «Κόκκινης» κατηγορίας με ΜΩΤ έως 50 χιλιόμετρα και της «Πράσινης» κατηγορίας με ΜΩΤ έως 46 χιλιόμετρα σε επιλεγμένες «ειδικές» διαδρομές.
Στον αγώνα αυτόν, θα ξεκινήσει και ο θεσμός «Master Trophy». Στον συγκεκριμένο θεσμό «επί λόγω τιμής», θα συμμετάσχουν πληρώματα που ΔΕΝ θα χρησιμοποιούν ηλεκτρονικά όργανα, παρά μόνον το κοντέρ του αυτοκινήτου και φυσικά το κλασσικό χειροκίνητο χρονόμετρο.
Περισσότερες πληροφορίες και ο Ειδικός Κανονισμός βρίσκονται στις ιστοσελίδες των δύο λεσχών www.philpa.gr και www.sisa.gr, αλλά και στην σελίδα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ε.Ο. ΦΙΛ.ΠΑ στο facebook και στην διεύθυνση: https://www.facebook.com/p.p.f.2018/
Νίκος Τσάδαρης
της Κορίνθου, και τερματίζει την Κυριακή 4 Μαρτίου στην πρώτη πρωτεύουσα του Ελληνικού Κράτους το Ναύπλιο, θα είναι το καλύτερο από όσα έχουν γίνει έως τώρα.
Η διαδρομή διασχίζει την Πελοπόννησο, περνώντας από πόλεις και τοποθεσίες ιδιαιτέρου κάλους όπως της Νεμέας, Λεβιδίου, Χιονοδρομικό Μαίναλου, Δημητσάνας, Στεμνίτσας, Μεγαλόπολης, θα καταλήξει στο ξενοδοχείο «Elite» για την ολοκλήρωση της 1ης ημέρας στην Καλαμάτα.
Την επομένη τα πληρώματα, καλούνται να κάνουν ουσιαστικά τον γύρο της Μάνης. Αρεόπολη, Γερολιμένας, Γύθειο, Γεράκι, Κοσμάς, Λεωνίδιο, Παράλιο Άστρος και τερματίζουν στο Ναύπλιο.
Έτσι κάπως θα κυλίσει το 1ο «Μεγάλο» Regularity Rally της χρονιάς, το οποίο προσμετρά στα Πρωταθλήματα ΦΙΛ.Π.Α. και Σ.Ι.Σ.Α. και είναι ο 1ος γύρος του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Regularity της Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ.
Φέτος το 9ο Ράλι Ελλάδας σπάει και το ρεκόρ συμμετοχών. Τα 91 πληρώματα καλούνται να κάνουν περίπου 750 χλμ απλών και ειδικών διαδρομών στις δύο ημέρες που διαρκεί.
Υπενθυμίζουμε ότι, οι συμμετέχοντες έχουν το δικαίωμα επιλογής μεταξύ δύο κατηγοριών: της «Κόκκινης» κατηγορίας με ΜΩΤ έως 50 χιλιόμετρα και της «Πράσινης» κατηγορίας με ΜΩΤ έως 46 χιλιόμετρα σε επιλεγμένες «ειδικές» διαδρομές.
Στον αγώνα αυτόν, θα ξεκινήσει και ο θεσμός «Master Trophy». Στον συγκεκριμένο θεσμό «επί λόγω τιμής», θα συμμετάσχουν πληρώματα που ΔΕΝ θα χρησιμοποιούν ηλεκτρονικά όργανα, παρά μόνον το κοντέρ του αυτοκινήτου και φυσικά το κλασσικό χειροκίνητο χρονόμετρο.
Περισσότερες πληροφορίες και ο Ειδικός Κανονισμός βρίσκονται στις ιστοσελίδες των δύο λεσχών www.philpa.gr και www.sisa.gr, αλλά και στην σελίδα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ε.Ο. ΦΙΛ.ΠΑ στο facebook και στην διεύθυνση: https://www.facebook.com/p.p.f.2018/
Νίκος Τσάδαρης
Σχόλια