Δεκάδες άνθρωποι έπεσαν θύματα μιας ασφαλίστριας στην Κόρινθο, η οποία τους έπαιρνε τα χρήματα για την ασφάλεια του αυτοκινήτου τους
και τους προμήθευε με πλαστό ασφαλιστήριο.
«Λοιπόν έπεσα θύμα απάτης εγώ και άλλοι όπως έχω μάθει από ασφαλίστρια της Κορίνθου. Ασφάλισα το αυτοκίνητο μου στις αρχές Νοέμβρη για έναν χρόνο . Μέχρι αρχές Νοέμβρη του 2018.
Ανακαλύπτω προχθές μέσω της ιστοσελίδας hic.gr ότι το αυτοκίνητο μου δε δείχνει ασφαλισμένο. Επικοινωνώ με την εταιρεία ασφαλίσεων και κου το επιβεβαιώνει.
Το ασφαλιστήριο που είχα στα χέρια μου ήταν πλαστό.
Χρήματα στην εταιρεία δεν είχαν κατατεθεί.
Επικοινώνησα με την ασφαλίστρια και ευτυχώς παραδέχτηκε ότι τα χρήματα τα έφαγε και πήγε τα κατέθεσε εκείνη την ώρα και ασφαλίστηκε το αυτοκίνητο μου. Ενάμισι μήνα ήμουν χωρίς ασφάλεια με ένα αυτοκίνητο που κυκλοφορεί καθημερινά».
Σύμφωνα με την ΕΛ.ΑΣ, και στο πλαίσιο της προληπτικής της δράσης με αφορμή περιστατικά που έχουν παρατηρηθεί το τελευταίο διάστημα, που αφορούν στην έκδοση πλαστών ασφαλιστήριων συμβολαίων Ι.Χ.Ε. αυτοκινήτων, με θύματα ανυποψίαστους πελάτες – «ασφαλιζόμενους», που θεωρούν ότι κατέχουν γνήσια ασφαλιστήρια συμβόλαια, προτρέπει τους πολίτες:
να ζητάνε πάντοτε την απόδειξη πληρωμής των ασφαλίστρων, να εξετάζουν οπτικά και με ιδιαίτερη προσοχή το ασφαλιστήριο συμβόλαιο τους, για τυχόν ενδείξεις παραποίησης, σε περιπτώσεις αμφιβολιών να επισκέπτονται την ιστοσελίδα του Ελληνικού Κέντρου Πληροφοριών στον ηλεκτρονικό σύνδεσμο «https://www.hic.gr/hic/Check_ins.aspx», που η πρόσβαση είναι ελεύθερη για τον καθένα, χωρίς κάποιου είδους εξουσιοδότηση, όπου μπορούν να ελέγχουν την εγκυρότητα του συμβολαίου, με την καταχώρηση του αριθμού κυκλοφορίας του οχήματος και το ΑΦΜ του ιδιοκτήτη του οχήματος, εναλλακτικά, να επικοινωνούν οι ίδιοι τηλεφωνικά απευθείας με τις ασφαλιστικές τους εταιρείες και να ζητούν την επαλήθευση της εγκυρότητας του συμβολαίου τους, να απευθύνονται στις αστυνομικές Αρχές σε περιπτώσεις αμφιβολιών ή διαπίστωσης της μη εγκυρότητας του ασφαλιστήριου συμβολαίου τους.
Η ΕΛ.ΑΣ επισημαίνει, ότι οι επιτήδειοι χρησιμοποιούν συγκεκριμένη μεθοδολογία, προκειμένου να παραπλανήσουν τους υποψήφιους πελάτες και να τους προμηθεύσουν με πλαστά ασφαλιστήρια συμβόλαια του οχήματος τους.
Συγκεκριμένα:
μέσω της ψηφιοποίησης ενός έγκυρου συμβολαίου, προχωρούν στην αντικατάσταση των αρχικών στοιχείων με άλλα (μετατροπή αριθμού κυκλοφορίας, στοιχείων ταυτότητας, περίοδο ασφάλισης κ.α.),
εκτυπώνουν το επεξεργασμένο συμβόλαιο και εισπράττουν τα χρήματα από τον ανυποψίαστο πελάτη, χωρίς στις περισσότερες περιπτώσεις να παραδίδουν αποδείξεις είσπραξης χρημάτων, σε περιπτώσεις εμπλοκής του οχήματος σε τροχαίο ατύχημα, προσπαθούν να αποτρέψουν την αστυνομική συνδρομή και προτρέπουν τους πελάτες τους, να προχωρήσουν σε ιδιωτική διευθέτηση της προκληθείσας ζημίας.
Αποτέλεσμα αυτής της παραβατικής δραστηριότητας είναι οι ανυποψίαστοι πολίτες αφενός μεν να ζημιώνονται οικονομικά, αφετέρου δε να κινδυνεύουν με ποινικές και διοικητικές κυρώσεις, που σχετίζονται με την χρήση πλαστού ασφαλιστήριου συμβολαίου του οχήματος τους.
sfedona.gr
και τους προμήθευε με πλαστό ασφαλιστήριο.
«Λοιπόν έπεσα θύμα απάτης εγώ και άλλοι όπως έχω μάθει από ασφαλίστρια της Κορίνθου. Ασφάλισα το αυτοκίνητο μου στις αρχές Νοέμβρη για έναν χρόνο . Μέχρι αρχές Νοέμβρη του 2018.
Ανακαλύπτω προχθές μέσω της ιστοσελίδας hic.gr ότι το αυτοκίνητο μου δε δείχνει ασφαλισμένο. Επικοινωνώ με την εταιρεία ασφαλίσεων και κου το επιβεβαιώνει.
Το ασφαλιστήριο που είχα στα χέρια μου ήταν πλαστό.
Χρήματα στην εταιρεία δεν είχαν κατατεθεί.
Επικοινώνησα με την ασφαλίστρια και ευτυχώς παραδέχτηκε ότι τα χρήματα τα έφαγε και πήγε τα κατέθεσε εκείνη την ώρα και ασφαλίστηκε το αυτοκίνητο μου. Ενάμισι μήνα ήμουν χωρίς ασφάλεια με ένα αυτοκίνητο που κυκλοφορεί καθημερινά».
Σύμφωνα με την ΕΛ.ΑΣ, και στο πλαίσιο της προληπτικής της δράσης με αφορμή περιστατικά που έχουν παρατηρηθεί το τελευταίο διάστημα, που αφορούν στην έκδοση πλαστών ασφαλιστήριων συμβολαίων Ι.Χ.Ε. αυτοκινήτων, με θύματα ανυποψίαστους πελάτες – «ασφαλιζόμενους», που θεωρούν ότι κατέχουν γνήσια ασφαλιστήρια συμβόλαια, προτρέπει τους πολίτες:
να ζητάνε πάντοτε την απόδειξη πληρωμής των ασφαλίστρων, να εξετάζουν οπτικά και με ιδιαίτερη προσοχή το ασφαλιστήριο συμβόλαιο τους, για τυχόν ενδείξεις παραποίησης, σε περιπτώσεις αμφιβολιών να επισκέπτονται την ιστοσελίδα του Ελληνικού Κέντρου Πληροφοριών στον ηλεκτρονικό σύνδεσμο «https://www.hic.gr/hic/Check_ins.aspx», που η πρόσβαση είναι ελεύθερη για τον καθένα, χωρίς κάποιου είδους εξουσιοδότηση, όπου μπορούν να ελέγχουν την εγκυρότητα του συμβολαίου, με την καταχώρηση του αριθμού κυκλοφορίας του οχήματος και το ΑΦΜ του ιδιοκτήτη του οχήματος, εναλλακτικά, να επικοινωνούν οι ίδιοι τηλεφωνικά απευθείας με τις ασφαλιστικές τους εταιρείες και να ζητούν την επαλήθευση της εγκυρότητας του συμβολαίου τους, να απευθύνονται στις αστυνομικές Αρχές σε περιπτώσεις αμφιβολιών ή διαπίστωσης της μη εγκυρότητας του ασφαλιστήριου συμβολαίου τους.
Η ΕΛ.ΑΣ επισημαίνει, ότι οι επιτήδειοι χρησιμοποιούν συγκεκριμένη μεθοδολογία, προκειμένου να παραπλανήσουν τους υποψήφιους πελάτες και να τους προμηθεύσουν με πλαστά ασφαλιστήρια συμβόλαια του οχήματος τους.
Συγκεκριμένα:
μέσω της ψηφιοποίησης ενός έγκυρου συμβολαίου, προχωρούν στην αντικατάσταση των αρχικών στοιχείων με άλλα (μετατροπή αριθμού κυκλοφορίας, στοιχείων ταυτότητας, περίοδο ασφάλισης κ.α.),
εκτυπώνουν το επεξεργασμένο συμβόλαιο και εισπράττουν τα χρήματα από τον ανυποψίαστο πελάτη, χωρίς στις περισσότερες περιπτώσεις να παραδίδουν αποδείξεις είσπραξης χρημάτων, σε περιπτώσεις εμπλοκής του οχήματος σε τροχαίο ατύχημα, προσπαθούν να αποτρέψουν την αστυνομική συνδρομή και προτρέπουν τους πελάτες τους, να προχωρήσουν σε ιδιωτική διευθέτηση της προκληθείσας ζημίας.
Αποτέλεσμα αυτής της παραβατικής δραστηριότητας είναι οι ανυποψίαστοι πολίτες αφενός μεν να ζημιώνονται οικονομικά, αφετέρου δε να κινδυνεύουν με ποινικές και διοικητικές κυρώσεις, που σχετίζονται με την χρήση πλαστού ασφαλιστήριου συμβολαίου του οχήματος τους.
sfedona.gr
Σχόλια