Αγκαλιές

 Μαρία Χρισταρά-Σπυρογιαννάκη
Την Πέμπτη ήταν ή ημέρα της αγκαλιάς ,το έμαθα με καθυστέρηση   δύο ημερών και  σκέφτηκα πως μπορεί να περάσει μέρα χωρίς αγκαλιά;

Την Πέμπτη όμως μου συνέβη κάτι που θέλω να το μοιραστώ μαζί σας.  Κάποιος μέχρι χθες "φίλος"

με στενοχώρησε χωρίς να του έχω δώσει κάποια αφορμή, έβγαλε την πικρία του επιτιθέμενος σε εμένα. Αποτέλεσμα να αισθανθώ πολύ άσχημα και το βράδυ στον ύπνο μου είδα την μάνα μου που με αγκάλιασε σφιχτά και παρατεταμένα και ω του θαύματος ή στεναχώρια μου μετριάστηκε.


 Αγκαλιά παίρνω την Μαρία και δεν χορταίνω να σφίγγω το εφηβικό κορμάκι της ,ακούγοντας την καρδούλα της να φτερουγίζει. Αγκαλιάζω την Αθανασία που γελάει και μου λέει ναζιάρικα ,έλα, έλα γιαγιά φτάνει ,φτάνει ,ενώ σφίγγεται πιο πολύ κοντά μου. Στην αγκαλιά μου χάνεται ο μικρός Αλκιβιάδης που μοσχοβολάει μόσχο και γαρύφαλλο και αφήνεται στα χάδια και τα φιλιά μου κάνοντας μου γλυκές γκριμάτσες και σκέρτσα.



 Αγκαλιές κάνω με τους αγαπημένους μου φίλους θέλοντας να πάρω την θετική τους ενέργεια και την ζεστασιά της ψυχής τους. Τις αγκαλιές των παιδιών μου τις έχω στερηθεί από τότε που μεγάλωσαν και κοίταξαν να αυτονομηθούν. Εντύπωση όμως μου κάνει  κάθε φορά που αγκαλιαζόμαστε   πόσο έχουν μεγαλώσει και τώρα χωράω εγώ στην αγκαλιά τους.


Πως να μην αναφέρω τις αγκαλιές του αγαπημένου μου σαρανταπέντε χρόνια που με ζέσταναν ,με ισορρόπησαν και με βοηθούν να αντιμετωπίσω την δύσκολη ανηφόρα των γηρατειών. Αγκαλιές ευγνωμοσύνης  από ανθρώπους που τους βρέθηκα με τις ελάχιστες δυνάμεις που είχα μου έχουν μείνει ανεξίτηλα στη ψυχή μου. Αγκαλιές ενθουσιασμού ,από στιγμές διασκέδασης,σε γάμους βαφτίσια αλλά και αγκαλιές ένδειξης συμπόνιας που έφερναν ανακούφιση,σε αρρώστιες απώλειες αγαπημένων ανθρώπων που γίνονταν βάλσαμο και μείωναν τον πόνο. Αγκαλιά από πνευματικούς ιερούς πατέρες που έμοιαζαν ανοιχτά ουράνια, χάδι στην ψυχή έχω καταγεγραμμένες .

Αγκαλιές, μην διστάσετε. να δίνετε και να παίρνετε και μην περιμένετε την 21/1 που είναι αφιερωμένη σ' αυτές για να απλώσετε τα χέρια και να σφιχταγκαλιαστείτε. Αφιερώνουν μια ημέρα σε κάτι που τείνει να χαθεί ,φαίνεται ότι και οι αγκαλιές χάνονται σιγά σιγά ή γίνονται πιο χλιαρές και έτσι μας δίνουν μια μέρα που μας υπενθυμίζουν ότι πρέπει να αγκαλιαζόμαστε . Ας βάλουμε στο πρόγραμμα μας την αγκαλιά για να αισθανόμαστε τον χτύπο της καρδιάς των ανθρώπων μας που θα μας κρατάει ψυχικά ζεστούς.


Αγκαλιές,Αγκαλιές,Αγκαλιές σε αυτή την κρύα από αισθήματα εποχή μας,για να  αντέξουμε την σκληρή πραγματικότητα.


  Κορινθιακοί περίπατοι

Σχόλια