ΙΝ.ΚΑ. Κορινθίας: 7 καταγγελίες καταναλωτών σχετικά με άρνηση εξυπηρέτησης δικαιούχων-κατόχων κάρτας αλληλεγγύης

Προς
 ETE (Διοικηση και κ/μα Κορίνθου 379)


1.        Μετά από 7 καταγγελίες καταναλωτών σχετικά με άρνηση εξυπηρέτησης δικαιούχων-κατόχων κάρτας αλληλεγγύης που έχουν απωλέσει τα PΙΝ της κάρτας από τα κ/ματα ΕΤΕ της Κορίνθου και Βραχατίου, ως και αυτοψία
που διενεργήθηκε, σας γνωρίζουμε ότι σύμφωνα με τις υποχρεώσεις της ΕΤΕ που αποτυπώνονται στην ιστοσελίδα της «Σε περίπτωση απώλειας της Κάρτας Αλληλεγγύης, μπορείτε να μεταβείτε σε οποιοδήποτε Κατάστημα της Εθνικής Τράπεζας και να υποβάλετε αίτημα επανέκδοσης της κάρτας, η οποία θα αποσταλεί με συστημένη αλληλογραφία στη διεύθυνση που δηλώσατε. Ο νέος αριθμός PIN θα σταλεί με απλή ταχυδρομική αλληλογραφία….», οφείλετε να προχωρείτε στην επανέκδοση του απωλεσθέντος ΠΙΝ άμεσα και χωρίς περιττές χρονοτριβές.
2.     Επιπλέον στο τηλ 8001188988 της ΕΤΕ, ουδεμία απάντηση δίνεται, μάλιστα παρέρχεται χρόνος άνω των 20 λεπτών χωρίς ουδείς υπάλληλος ν’  απαντήσει.
3.     Παρακαλούμε τις νόμιμες ενέργειες άμεσα.


Κόρινθος 28.7.2015

Ο   Προϊστάμενος του Νομικού Τμήματος                                   


                  Περικλής Μπαλοδήμος                          


Κοινοποίηση:

 αναπληρώτρια υπουργό
 Εργασίας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης   
κόμματα Βουλής
Πρόεδρο ΓΟΚΕ ΙΝΚΑ.

avriani-korinthia.blogspot.gr

Σχόλια