Αιχμές Ραψωματιώτη για τον Κορίνθιο δημοσιογράφο Σπύρο Μασούρη

Από τον Δημήτρη Ραψωματιώτη λάβαμε την παρακάτω ανακοίνωση - επιστολή όπου αναφέρεται στον Εκδότη – Διευθυντή της εφημερίδας "ΚΟΡΙΝΘΙΑΚΗ" Σπύρο Μασούρη:

Πρώτα θα ήθελα να τον ευχαριστήσω για το πρωτοσέλιδο αλλά και σε περίοπτη θέση στο
σαλόνι της έκδοσης 26-27 Ιουλίου 2014, διαφήμισης μου, να δηλώσω ότι δεν το ζήτησα, άρα δεν θα πρέπει να υπολογίζει σε κάποια χρέωση γι’ αυτό και τέλος για το περιεχόμενο, τις εκτιμήσεις και τη προσπάθεια παραποίησης κάποιων σημείων είναι αποκλειστικά υπεύθυνος όχι μόνο απέναντι μου, αλλά και απέναντι όλων όσων ονομαστικά αναφέρονται.

Στη περίπτωση που με κάποιο τρόπο έχει στο μυαλό του για κάποια χρέωση, άμεση ή έμμεση, θα του πω να κοιτάξει τα χαρτιά του, ή να θυμηθεί, ή να σκεφτεί μήπως αυτά που μου οφείλει είναι αρκετά περισσότερα και δεν είναι δυνατόν να συμψηφιστούν με όποια δημοσιεύματα.


Με την ευκαιρία θα ήθελα να τον ρωτήσω, όταν στην τελευταία συνάντησή μας στο γραφείο μου, που έφυγε «εκτάκτως» και δεν ολοκληρώθηκε η συζήτησή μας, να μου πει σε ποιους Δημάρχους αναφερόταν όταν μου είπε ότι «όποια δουλειά θέλω να κάνω με την Περιφέρεια και τους Δήμους πρέπει να γίνει μόνο μέσα από αυτόν γιατί όπως “έβγαλε” αυτός και η εφημερίδα του τον Περιφερειάρχη, το ίδιο έγινε και με πολλούς Δημάρχους».


Παρόλο που γνωρίζω προσωπικώς και με γνωρίζουν όλοι οι Δήμαρχοι και οι παλιοί και οι καινούργιοι, αναμένω την απάντησή του, πριν αρχίσω ένα νέο κύκλο συναντήσεων και ενημέρωσης, από 1η Σεπτεμβρίου στους Δήμους.


Με εκτίμηση σε όσους με σέβονται,

Ραψωματιώτης Δημήτρης

Σχόλια