Ευχαριστήρια επιστολή Μαρίας Πετρούλα Σκλία

Φίλες και Φίλοι,
   Θα ήθελα να ευχαριστήσω μέσα από την  καρδιά μου όλους εσάς που με εμπιστευτήκατε και με τιμήσατε με την ψήφο σας μέσα από τη συμμετοχή μου στις Περιφερειακές εκλογές, στο συνδυασμό «Νέα Πελοπόννησος» με υποψήφιο Περιφερειάρχη τον Κύριο Πέτρο Τατούλη.

   Παρά το νεαρό της ηλικίας μου, χάρη σε εσάς το αποτέλεσμα
δικαιώνει τον αγώνα μου. Η δύναμη μου για να συνεχίσω αντλείται μέσα από τη δική σας υποστήριξη προς το πρόσωπο μου!
Η ελευθερία της επιλογής πλέον διευρύνεται και στη νέα γενιά, η οποία έχει αντίληψη και απαιτεί τα μέγιστα για τον τόπο της.

Η Κορινθία αξίζει πολλά και επιβάλλεται να κατακτήσει την κορυφή που της αξίζει!  Με Περιφερειάρχη τον Κύριο Πέτρο Τατούλη και Αντιπεριφερειάρχη Κορινθίας τον Κύριο Πελοπίδα Καλλίρη η επιτυχία είναι σίγουρη, και αυτό γιατί το έργο δεν βρίσκεται στην αφετηρία. Έχει ήδη ξεκινήσει!
  
Σας ευχαριστώ όλους,
Με τιμή,
Μαρία Πετρούλα Γ. Σκλία

Πολιτικός Επιστήμων

Σχόλια