Καταγγελία Υποψηφίου Δημάρχου Νεμέας Κώστα Καλαντζή κατά του Δημάρχου κου Ανδριανάκου

                                                                                                        29 Απριλίου 2014
           
Έχοντας κάνει κάποιες αιτήσεις στο Δήμο Νεμέας για την παραλαβή ορισμένων εγγράφων και αφού επανειλημμένως αγνοούσαν το αίτημά μου αυτό, αν και είχα κάνει τις νόμιμες διαδικασίες για την παραλαβή τους, σήμερα το πρωί εμφανίστηκε στο εκλογικό μου κέντρο ένας υπάλληλος του Δήμου για να μου προσκομίσει ένα φάκελο με τα έγγραφα που είχα
ζητήσει.

Όταν πήγα να ανοίξω το φάκελο για να ελέγξω το περιεχόμενό του και τι παραλαμβάνω ακριβώς από αυτά που είχα ζητήσει και να υπογράψω σχετικώς ότι τα παρέλαβα, ο υπάλληλος έντρομος μου ζήτησε να μην ανοίξω το φάκελο. Μου είπε ότι εξαρχής του είχε ζητηθεί να με αποτρέψει να ανοίξω το φάκελο και όταν του απάντησα πως δεν μπορώ να υπογράψω ότι παραλαμβάνω έγγραφα χωρίς να τα ελέγξω,  μπροστά μου πήρε το δήμαρχο κ. Ανδριανάκο τηλέφωνο ο οποίος του επανέλαβε ότι σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να ανοίξω το φάκελο. Ο υπάλληλος φανερά φοβισμένος καθώς φαινόταν ότι είχε απειληθεί να πράξει όσα του ζήτησε ο κύριος δήμαρχος πήρε πίσω το φάκελο και έφυγε απ το γραφείο μου. Τι περιείχε ο φάκελος και για ποιο λόγο να μην τον ανοίξω προτού υπογράψω;

Καταγγέλλω το περιστατικό και καταγγέλλω την στάση του δημάρχου που τραμπουκίζει, εκφοβίζει και απειλεί τους υπαλλήλους με κάθε τρόπο προς ίδιον όφελος.

Δεν είναι δυνατόν να δεχτούμε να διεξαχθεί ένας προεκλογικός αγώνας με τέτοιες συμπεριφορές. Γι αυτό και αποφασίζω όποιες τέτοιες συμπεριφορές να τις καταγγέλλω δημόσια προς γνώση όλων καθώς καθιστούν πράξεις άνομες, άνανδρες και φασιστικές.

Υποψήφιος Δήμαρχος Νεμέας

Κώστας Καλαντζής

Σχόλια