Εξώδικο Καλαντζή στο Δήμο Νεμέας

Ο  υποψήφιος  Δήμαρχος   Νεμέας  Κώστας  Καλαντζής  έστειλε  την  Πέμπτη  24  Απριλίου  εξώδικο  στο  Δήμο  Νεμέας  καθώς  αιτήσεις  που  έχει  κάνει  από το  2012  μέχρι  σήμερα  για   παραλαβή  δημοσίων  εγγράφων  έμειναν  στα  αζήτητα  του  Δήμου.


Ο  υποψήφιος  Δήμαρχος  προτού  προβεί  σε
  εξώδικο  επικοινώνησε  με το  Δήμο  για   να  πληροφορηθεί  για  την  πορεία  των  αιτήσεων  του αλλά  ούτε  τότε  έλαβε  απάντηση.



           ΕΝΩΠΙΟΝ ΠΑΝΤΟΣ ΑΡΜΟΔΙΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΠΑΣΗΣ ΑΡΧΗΣ

Εξώδικη πρόσκληση και δήλωση
 μετά  διαμαρτυρίας και επιφυλάξεως

           Κωνσταντίνου Καλαντζή του Ηλία , κατοίκου Αηδονιών Κορινθίας
                ΚΑΤΑ 
Του εδρεύοντος στην Νεμέα Κορινθίας Ν.Π.Δ.Δ. (ΟΤΑ) με την επωνυμία «ΔΗΜΟΣ ΝΕΜΕΑΣ» όπως νόμιμα εκπροσωπείται από τον κ. Δήμαρχο Νεμέας  
        ø±±±±±±±ø±±±±±±±ø
Δια της παρούσης μου θα ήθελα να εκφράσω με τον πιο έντονο τρόπο την απαρέσκεια και αποδοκιμασία μου έναντι της   απαξιωτικής και προσβλητικής,  συνάμα δε απαράδεκτης και απόλυτα έκνομης συμπεριφοράς σας έναντι  εμού, η οποία σχετίζεται με  την προκλητική απροθυμία  σας να απαντήσετε σε αιτήσεις μου τις οποίες έχω υποβάλλει προς Υμάς, εδώ και δύο έτη περίπου,  έτι δε και σε πρόσφατες υποβληθείσες εδώ και δύο εβδομάδες,  με τις οποίες αιτούμαι την χορήγηση εις εμέ αντιγράφων δημοσίων εγγράφων. Περιττεύει να σας αναφέρω ότι τα δημόσια έγγραφα δεν    είναι κτήμα σας,  ούτε ιδιοκτησία σας αλλά ανήκουν στον κάθε πολίτη της Νεμέας  , επί των οποίων δύναται ο οιοσδήποτε να λαμβάνει γνώση.  Αδυνατώ να αντιληφθώ σε τι ακριβώς έγκειται η απροθυμία σας αυτή να μου απαντήσετε και να μου χορηγήσετε τα αιτούμενα έγγραφα , αν επί παραδείγματι   σας φοβίζει κάτι ή αν θεωρείτε τον κάθε πολίτη της Νεμέας , υπήκοο σας , του οποίου τα αιτήματα εξετάζουμε κατά βούλησιν διυλίζοντας τα στον στενό υμέτερο πολιτικό – κομματικό ηθμό.
Για την ως άνω απαράδεκτη και έκνομη συμπεριφορά σας διαμαρτύρομαι εντόνως και σας Δηλώ όπως εντός 24 ωρών από της λήψεως της παρούσης,  προβείτε σε άμεση απάντηση των αιτημάτων μου και στην χορήγηση των αντιγράφων που αιτούμαι με τις υπ’ αριθμ. α) 6751/5-9-2012 ,β) 2212/7-4-2014, γ) 2213/7-4-2014 και δ) την από 13-4-2014  αιτήσεις μου,  αντίγραφα των οποίων σας επισυνάπτω με την παρούσα  μου.
 Άλλως και εν αρνήσει σας   ΣΑΣ ΔΗΛΩ  μετά λύπης ότι  θα προβώ    σε όλες τις απαιτούμενες ενέργειες ενώπιον πάσης αρμοδίας Αρχής και Υπηρεσίας και  θα αξιώσω   μέσω των αρμοδίων   ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΩΝ   την προστασία     μου και τον έλεγχο αυτής της απαράδεκτης και έκνομης συμπεριφοράς  σας ,    ΕΠΙΦΥΛΑΣΣΟΜΕΝΟΣ  και παντός ετέρου νομίμου δικαιώματός μου.
   Αρμόδιος Δικαστικός Επιμελητής να επιδώσει την παρούσα προς το καθού       αύτη απευθύνεται προς γνώσιν του   και για τις νόμιμες συνέπειες, με την επιφύλαξη όλων των νομίμων δικαιωμάτων μου .

 Νεμέα  Κορινθίας ,   24-4-2014
                 Ο     εξωδίκως δηλών 
              Κων/νος Καλαντζής

Σχόλια