Νεμέα: Τι έχει συμβεί με τον Τέλη Καλλή και την Δημοτική Αρχή?

Τι ακριβώς έχει συμβεί με τον, επίτιμο πρόεδρο του Εμπορικού Συλλόγου Νεμέας, Αριστοτέλη Καλλή και την Δημοτική Αρχή Νεμέας;

Η ανακοίνωσή του προκαλεί πολλά ερωτηματικά.

Διαβάστε την ανακοίνωση...
:

Για όσους εκ των διοικούντων τη πόλη μας έχουν ξεχάσει ότι ακόμη έστω και κάτω από τη κατοχή της τρόικας...κυρίαρχο πολίτευμα είναι η Δημοκρατία...και κανείς μα κανείς δεν έχει το δικαίωμα να επιπλήττει τον άλλον επειδή εκφράζει ελεύθερα τη γνώμη του...μέσα από τα κείμενά του...
Θα συνεχίσω ελεύθερα να εκφράζω την άποψή μου όπως το κάνω εδώ και 15 χρόνια όταν άρχισα να αρθρογραφώ, με σεβασμό προς πάσα κατεύθυνση....οι νυν επικριτές μου ήσαν κάποτε φίλοι μου...οι νυν φίλοι μου ήσαν κάποτε επικριτές μου.
Δεν άλλαξα ποτέ... αυτοί αλλάζουν κατά καιρούς βάσει των συμφερόντων τους...
ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ είναι η διαφωνία πάνω σε θέσεις και όχι η σπίλωση αυτών που έχουν διαφορετική άποψη.

ΔΕ ΜΕ ΑΦΟΡΑ Η ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΑΡΧΗ...ΟΥΤΕ Η ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ....με αφορούν όμως οι αρχές και οι αξίες που διέπουν το τρόπο λειτουργίας μιας κατ' ουσίαν ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ και όχι κατ' όνομα.....


Τέλης Καλλής

Σχόλια