Ο 17χρονος Μιχάλης Παπαμιχαήλ στην έκθεση ΚΟΡΙΝΘΙΑ 2013 - video

Παρουσίασε το πρώτο του βιβλίο ''Κλεωναί αρχαία πόλις'' ο 17χρονος Μιχάλης Δ. Παπαμιχαήλ χθες 29 Σεπτεμβρίου, στα πλαίσια εκδήλωσης του Εμπορικού Συλλόγου Νεμέας, στην έκθεση ''ΚΟΡΙΝΘΙΑ 2013''

    ''Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον επίτιμο πρόεδρο του Εμπορικού Συλλόγου Νεμέας, τον κ. Αριστοτέλη Καλλή που μου έδωσε την ευκαιρία...
αφενός να βρεθώ κοντά σας αφετέρου  να παρουσιάσω το βιβλίο μου στο Κορινθιακό κοινό.
Ένας νέος δε γνωρίζει το μέλλoν του. Έχει αβεβαιότητες, ιδέες και ελπίδες, αλλά και πάλι ό,τι προκύπτει από την καθημερινότητά του δεν είναι ακριβώς αυτό που περίμενε. Όταν ξεκίνησα από το 2009 να ψάχνω από περιέργεια ανάμεσα στο πλήθος των πηγών, ήμουν σίγουρος ότι θα βρω αρκετό υλικό για τις αρχαίες Κλεωνές. Και βρήκα. Ωστόσο δεν περίμενα πως θα βρω τόσα σπουδαία πράγματα. Βέβαια οι πληροφορίες με πολύ κόπο οργανώνονται, όταν έχεις σκοπό να γράψεις βιβλίο.  
 Έτσι έγινε και με την έρευνά μου στο Διαδίκτυο. Ήμουν βέβαιος ότι θα έβρισκα ελάχιστα για τις Κλεωνές, αλλά αντιθέτως όχι απλώς βρήκα ένα μεγάλο όγκο κειμένων τόσο στα ελληνικά όσο και στα αγγλικά αλλά και νομίσματα της αρχαίας πόλης που είχαν βγει στον πλειστηριασμό από μεγάλους ξένους οίκους. Ήθελα όλα αυτά τα εκπληκτικά ιστορικά δεδομένα να τα συγκεντρώσω και να τα μοιραστώ με όλους εκείνους που νοιάζονται για την ιστορία του τόπου.
            Στις προσδοκίες μου επίσης ήταν να περιγράψω αναλυτικά κάθε πτυχή της ιστορίας του τόπου μου με απόλυτη ειλικρίνεια, σεβασμό αλλά και λιτότητα έτσι, ώστε να είναι κατανοητή απ' τον αναγνώστη. Ελπίζω πως ο στόχος μου αυτός έχει επιτευχθεί. Ένας πλούτος πληροφοριών που υπάρχει στις επόμενες σελίδες παρέχει σε ένα μέσο άνθρωπο αρκετά στοιχεία για την περιοχή.
            Όμως, όπως και κάθε παιδί, ήξερα πως το να γράψεις ένα ''Ιστορικό'' βιβλίο σε τέτοια ηλικία φαντάζει απίθανο. Ακόμα μία φορά όμως η τύχη με εξέπληξε. Σύντομα βρήκα στηρίγματα για τις ιδέες μου και ένιωσα πως τα όνειρά μου επιτέλους είχαν αποκτήσει προοπτικές υλοποίησης. Σ' αυτό το σημείο θα ήθελα να ευχαριστήσω τoυς γονείς μου, την καθηγήτριά μου την κ. Αγγελική Πανοπούλου και τον κ. Γιάννη Βαφειάδη.
            Δεν είμαι αρχαιολόγος, ούτε φιλόλογος, ούτε ιστορικός αλλά ένας έφηβος  που από τα δεκατέσσερά του ασχολείται σοβαρά με την τοπική ιστορία και γενικά αγαπά την ιστορία. Το πάθος αυτό με οδήγησε στο να γράψω αυτό το βιβλίο. Έψαξα εκατοντάδες διαφορετικές πηγές μόνο και μόνο, για να παρουσιάσω, όσο το δυνατόν, πιο ολοκληρωμένες πληροφορίες για την πόλη-κράτος των Κλεωνών.
            Τέλος, θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους εκείνους που με στήριξαν και με σέβονται. Σε αυτούς θα ήθελα να δείξω την αγάπη μου αφιερώνοντάς τους το μικρό έργο μου. Υποπτεύομαι όμως ότι κάποιοι θα με κρίνουν για αυτό το βιβλίο. Ελπίζω αυτοί που θα το κάνουν να λάβουν υπόψη τους πως όλα αυτά έγιναν με μεράκι και αντιπροσωπεύουν - θέλω να πιστεύω -  ένα ορόσημο στην ιστορία του τόπου μου''.
          



Πολλά Συγχαρητήρια
Μπράβο σου Μιχάλη! Νιώθω και συμμερίζομαι την αγωνία και την χαρά σου. 
Σου εύχομαι εκ καρδιάς να είναι "καλοτάξιδο" και να χρήσει ευρείας αποδοχής.
Και εις ανώτερα! Mπράβο!

ο διαχειριστής του nemeapress

Σχόλια