Δεν μου προσφέρετε τίποτα

Πραγματικά δεν καταλαβαίνω το λόγο ύπαρξης αυτού τού πόστ.

Μου θυμίζει το "ένα πακέτο ρύζι" στα σούπερ μάρκετ για να καθησυχαστούν οι συνηδήσεις κάποιων ακόμα "βολεμένων", που κατά κανόνα βέβαια συνεχίζουν να βγάζουν πρώτο κόμμα τους κλέφτες και παράλληλα να κατηγορούν αυτούς που δεν κυβέρνησαν ποτέ...
Λογική του παραλόγου, σε όλο της το μεγαλείο.

Δεν καταλαβαίνω το λόγο ύπαρξης, γιατί δεν βλέπω το όφελος για εμένα τον άνεργο πρακτικά τι μπορεί να προσφέρει, απλά ένα χώρο να τα πω; Να ξεσπάσω; Ή ακόμα μια προσπάθεια εμπορευματοποίησης της ανθρώπινης δυστυχίας προς χάριν της ακροαματικότητας (ή των χτυπημάτων, όπως τα λέτε εσείς).

Εκτός από 3,5 χρόνια άνεργος είμαι και ανασφάλιστος, και φυσικά είμαι και άπορος, και συνέπεια αυτών είμαι πλέον και άστεγος, και σαν να μην έφταναν όλ'  αυτά είμαι και ασθενής με απαραίτητα φάρμακα επιβίωσης σε μηνιαία βάση.

Τι ακριβώς λοιπόν αυτό το ποστ, και κατ' επέκταση αυτό το σάιτ, θα προσφέρει σ' εμενα; Σε ποιο κομμάτι ακριβώς θα με ανακουφίσει; Για ποιο λόγο να σας πω τη δική μου ιστορία και ποιος σας είπε ότι νιώθω ντροπή ή ότι έχω κάποιο είδος ταμπού να μιλήσω για την κατάστασή μου; Μήπως εσείς νιώθετε έτσι;

Δεν έχετε κάτι να προτείνετε για όλους εμάς, δεν έχετε κάνει κάτι πρακτικό, δεν έχετε καν ένα κομάτι που να μπορείτε να δώσετε καποιες υπηρεσίες ή συμβουλές, επομένως ποιος ο λόγος ύπαρξης σας;

Να σας πω εγώ το λόγο: Το κέρδος και η καθιερωσή σας με κάθε τρόπο στο χώρο σας, και όσο εμείς χτυπάμε και γράφουμε τόσο πιο καλό για σας, για μένα ΚΑΝΕΝΑ ΚΑΛΟ.

Ό,τι δηλαδή κάνει και μια κλίκα ανθρώπων δήθεν ανθρωπιστών, που πονάνε το λαό και την ίδια ώρα πλουτιζουν απο τη δυστυχία του (Λαζόπουλος, Νταλάρας και λοιποί συγγενείς).

Ξυπνάτε φίλες και φίλοι και βγείτε... στα κάγκελα!

Βαγγέλης

Εγω καλώ τους άνεργους και όλους όσους έχει πλήξει αυτη η βαρβαρότητα του κάθε λαμόγιου να μαζευτούν μόνοι τους, να στηριχτούν στις δικες τους δυναμεις και να βγουν στους δρομους, να διεκδικήσουν δυναμικά, να γκρεμίσουν πόρτες, παράθυρα, γραφεία και να ΑΠΑΙΤΗΣΟΥΝ με καθε τροπο αυτο που δικαιούνται και που παράνομα τους στέρησαν.

Βαγγέλης

imerologioanergou.gr

Σχόλια