Δε θέλω τίποτε καινούριο να πω. Είμαι καλά ευχαριστώ…

Δε θέλω τίποτε καινούργιο να πω. Είμαι καλά, πολύ καλά, ευχαριστώ. Φεύγω απ’ το σήμερα που μοιάζει με χθες. Κάπου στο αύριο θα είμαι, αν με θες.
stratisτου Στρατή Μαζίδη
Δε θέλω τίποτε καινούργιο να πω, τουλάχιστον για σήμερα
Είμαι καλά, πολύ καλά, ευχαριστώ, έτσι λέω τουλάχιστον
Φεύγω απ’ το σήμερα που μοιάζει με χθες, το μίζερο μαύρο χθες και ...
προχθές και αντιπροχθές
Κάπου στο αύριο θα είμαι, αν με θες, με την ελπίδα ότι εκεί ίσως υπάρχει κάτι καλύτερο
Αχ, αν πρέπει κάτι να σου πω, είναι πως δεν αντέχεται άλλο αυτή η κατάσταση
δίνω το παρών, μα θα ‘μαι πάντοτε απών, αρνούμαι να φθαρώ περισσότερο
Αχ, δεν παίρνω θέση δηλαδή, πλέον σε όσα διαβάζω ότι όλο κάτι θα γίνει
ίσως επειδή το έργο το ‘χω ξαναδεί και δε συνέβη τίποτε
Δε θέλω τίποτε καινούργιο να πω…
Δεν μπορώ, δεν μπορώ τις συζητήσεις, έχουν καταστεί τόσο κουραστικές και ψυχοφθόρες
δεν μπορώ, ζωντανεύουν οι ειδήσεις, οι αυτοκτονίες, τα λουκέτα, οι άστεγοι, τα παιδιά που χάνουν τις αισθήσεις τους στα σχολεία
Δεν μπορώ άλλο πια τις αναλύσεις, βαρέθηκα, μπερδεύτηκα και τις σιχτίρισα, νούμερα και άψυχα πράγματα που δε βγαίνουν
και τους ειδικούς, πήξαμε στους ειδικούς, που ειδικεύονται στο μηδέν και τη διάλυση
Δεν μπορώ καλλιτέχνες πρωτοπόρους, στην προβολή του εαυτού τους, της ανηθικότητας και του τίποτε που μας σερβίρουν οι πιο πολλοί
δεν μπορώ τους πολύ μοντέρνους χώρους, η μόδα και η τελευταία λέξη μας μάραναν
δεν μπορώ, αχ αγάπη μου, να αντέξω δεν μπορώ, πραγματικά δεν αντέχεται αυτή η κατάσταση
Δε θέλω τίποτε καινούργιο να πω…ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!

Σχόλια