ΖΗΛΕΥΩ το Σόιμπλα!


soimple
του Στρατή Μαζίδη
Έχει δίκιο ο Σόιμπλας! Ας το παραδεχθούμε! Τον ζηλεύουμε! Τι τον ζηλεύουμε; Τον φθονούμε!
Σαφώς και θα ήθελα να είμαι ένας γερμαναράς με το λαμπρό παρελθόν δύο παγκοσμίων πολέμων που αιματοκύλησαν την ανθρωπότητα γιατί κάποιος παλαβός θέλησε να καθαρίσει γενετικά τον κόσμο.
Σαφώς και θα ήθελα να είμαι...
απόγονος του άγγελου του θανάτου Dr Μέγκελε με τα αρρωστημένα πειράματα που έκανε δίχως νάρκωση σε αθώους ανθρώπους. Ποιος Ιπποκράτης και Παπανικολάου;
Σαφώς και θα ήθελα να είμαι ένας απόγονος του Χίτλερ. Ποιος Βενιζέλος, Τρικούπης και Ιωνας Δραγούμης;
Σαφώς και θα ήθελα οι πρόγονοί μου να έτρωγαν βελανίδια στα κλαδιά από το να είναι αυτοκράτορες στο Βόσπορο.
Αλλά και στο σήμερα να έρθουμε.
Σαφώς και θα ήθελα η πατρίδα μου να κατηγορείται για φοβερά εγκλήματα πολέμου ή να την βρίζει μια ολόκληρη ήπειρος γιατί τη βυθίζει στη δυστυχία προκειμένου να αρπάξει το χρήμα άλλων λαών και να το εκμεταλλευτεί η ίδια. Ποιος δε θέλει να είναι ένας λωποδύτης; Ένας άρπαγας; Έλα μου ντε!
Αν και τώρα που το ξανασκέπτομαι, μάλλον πιο πολύ ζηλεύω το θράσος σου κε Σόιμπλα μου να βγαίνεις και να αμολάς τέτοιες ατάκες. Μακάρι και οι δικοί μας να είχαν λίγη δόση τρέλας από τη δική σου.
Αλήθεια αυτός ο πρωθυπουργός της Ελλάδας, ο πως τον λένε, ο Σαμαράς, βγήκε; Είπε τίποτε; Μίλησε; Άκουσε κανείς; Πού είσαι ρε Αντώνη; Μην κρύβεσαι; Θα σε κρατήσουμε εμείς μη τυχόν του ορμήσεις και τον λιώσεις…

Σχόλια