Κον Τσίπραν. Αρχηγό του ΣΥΡΙΖΑ.


γραφει ο αρισταρχος

Φίλε Αλέξη, συγνώμη για την οικειότητα αλλά έτσι μάθαμε να αποκαλούμε τους υποψήφιους εξουσιαστές, μάλλον για να πείσουμε εαυτούς για την ορθότητα της επιλογής μας.

Είσαι σε τροχιά κυβερνητικής εκλογής. Ήδη πέρασες μπροστά από την πατροπαράδοτη δεξιά που τελικά έγινε μια παραπαίουσα, ανάθεμα κι αν ξέρει τι είναι με αυτό το κυβερνητικό συνονθύλευμα, αλήθεια. Είναι το κόμμα που μεγάλωσα ακούγοντας και τρέχοντας χωρίς να αποκομίζω ποτέ κάτι το...
συγκεκριμένο. Είναι αυτό που η αγράμματη αγρότισσα πεθερά μου όταν ζήτησα το χέρι της γυναίκας μου με ρώτησε αν ψηφίζω “κομούνα!” ή Νέα Δημοκρατία. Τα άλλα ήταν ανύπαρκτα στα μάτια της συμπεριλαμβανομένου του επερχόμενου ΠΑΣΟΚ. Είναι το κόμμα που μας έριξε στη αγκαλιά του ανεκδιήγητου δήθεν καθηγητή(τελικά το ότι δηλώσεις είσαι, δεν ισχύει μόνο για την Ελλάδα). Και κείθεν στην αγκαλιά όρνεων αρπακτικών.

Τώρα σε βλέπω, εγώ ένας λαβωμένος βαριά πολίτης, να επιδιώκεις την εξουσία μαζί με ένα τσούρμο καθηγητάς, πολιτικούς και… παρατρεχάμενους. Αλλά και μαζί με πεζοδρομιακές περιθωριακές δηλώσεις που με τρομάζουν. Ίσως νάναι λάθος, αλλά έτσι είναι. Το παρελθόν σου, όπως το ζωγράφισε η (πρώην)κεντροδεξιά δεν είναι και ότι ιδανικό για μένα τον πατροπαράδοτο Έλληνα Χριστιανό οικογενειάρχη με τις αλήθειες του και τα ψέματά του. Με τα οράματα και τις βλακείες του. Αλλά αυτός είμαι! Αυτός πάντα ήμουνα, που έδινα μαχητές για την ελευθερία μας και την πρόοδό μας. Με δυό παιδιά(τι σημασία έχει πόσα;), μορφωμένα ή όχι, με πανεπιστημιακά πτυχία ή όχι αλλά άνεργα! Ένας συνταξιούχος που δούλεψε σαράντα χρόνια και έντεκα χιλιάδες ένσημα για να παίρνει αυτή την στιγμή τα μισά της ανταποδοτικότητας.

Καταλαβαίνεις πως είμαι ένας μέσος(ήμουν) Έλληνας φορτωμένος με τα δικά μου και της ανεργίας  προβλήματα. Και δεν απλά δυσκολεύομαι, αλλά ισοπεδώνομαι και μαζί μου η πατρίδα! Και πιο πολύ με διαλύει η χωρίς όνειρα και οράματα ζωή των παιδιών μου. Οι ετοιμασίες τους για να δώσουν την δυναμική τους σε άλλες εκτός Ελλάδας χώρες.

Πες μου ξεκάθαρα και απερίφραστα, για να κρίνω και την ψήφο μου, μόνο τρία πράγματα

1ον. Αν μπορείς να σταματήσεις την Βουλγαροποίησή μου.

2ον. Αν μπορείς να με κάνεις να νιώσω υπερήφανος σαν Έλληνας

3ον. Αν μπορείς να δώσεις ελπίδες και οράματα στα παιδιά μου

Και απευθύνομαι σε σένα μόνο για έναν και μοναδικό λόγο

Είστε, εσύ και τα στελέχη σου καθαροί από τις πολιτικές λάσπες. Γι αυτό και ζητώ, έτσι να είναι όλα τα στελέχη. ΟΧΙ δεξαμενή περισυλλογής αποτυχημένων.

Πείσε με χωρίς ψέματα και πολιτικαντισμούς. Το 29% που έχεις στα gallop δεν έχεις ιδέα πως κατεβαίνει πάλι στο 4%. Ιδέα δεν έχεις. Γι αυτό απλά πείσε με ότι αγαπάς την Ελλάδα και τους Έλληνες( έτσι όπως είναι με θρησκεία και παραδόσεις)

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας ένας Έλληνας, ένας αρίσταρχος(τι σημασία έχουν τα ονόματα;)

ΥΓ. Το παρόν δημοσιεύτηκε και στο http://aienaristeyein.com

Σχόλια