ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΤΙΚΕΣ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ GREEN CAMP...TA ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ




Κάθε χρόνο τέτοια εποχή ετοιμαζόμουν για να πάω ένα εικοσαήμερο στην παιδική κατασκήνωση GREENCAMP.
Πολλές οι αξέχαστες αναμνήσεις… Μα περισσότερα τα δάκρυα συγκίνησης όταν θυμάμαι όλα όσα έζησα εκεί τα 8 χρόνια που πήγαινα  ως κατασκηνωτής.
Η πράσινη κατασκήνωση ιδρύθηκε...
το 1995 στα Λεχαινά Ηλείας και περιβάλλεται από ένα καταπράσινο χώρο 55 στρεμμάτων που αγγίζουν την θάλασσα.
Όλα για μένα ξεκίνησαν σε ηλικία 7 ετών όπου αποφάσισα για πρώτη φορά να πάω στην κατασκήνωση. Μέχρι τα 15 πήγαινα κάθε καλοκαίρι.
8 συνολικά καλοκαίρια που έζησα πολλά…που έμαθα πολλά…
Κάθε ένα από αυτά έχει ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου.
Το GREEN CAMP στο μυαλό μου και την καρδιά μου έχει συνδυαστεί με το παιχνίδι, το γέλιο, τις παιδικές στιγμές, τα αθλήματα, τις βραδιές ψυχαγωγίας καθώς και τις φιλίες που έκανα. Γνώρισα αξιόλογους ανθρώπους.
Το κάθε ένα από τα παραπάνω έχει την δική του ομορφιά και είναι κάτι το μοναδικό.
Εκείνο όμως που μου είχε κάνει τρομερή εντύπωση ήταν το ενδιαφέρον και η αγάπη που μου έδειχναν. Νοιαζόντουσαν πραγματικά για μένα. Ήθελαν να είμαι και να περνάω καλά.
Θέλω να ευχαριστήσω μέσα από τα βάθη της καρδιάς μου, τους ιδιοκτήτες της κατασκήνωσης, την κ. Έφη και τον κ. Παναγιώτη Μπαρδάκη γιατί μου έδωσαν την δυνατότητα τα παιδικά μου χρόνια να είναι  βγαλμένα από τα πιο ωραία και γαλήνια κατασκηνωτικά παραμυθία.
Έχουν δημιουργήσει το GREEN CAMP με σεβασμό στην προσωπικότητα και την αξιοπρέπεια των παιδιών.
Σεβασμός στην παιδική ψυχή.
Αλληλεγγύη στα παιδικά όνειρα.
ΠΡΩΗΝ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΤΗΣ GREEN CAMP

Σχόλια