Έκτακτη η επικαιρότητα...

ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΕΜΑΘΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΟΤΙ...

· Οι λούμπεν ήρωες πρέπει να ξηγιούνται εκασταχού, διαγωνίως, εξαίφνης, σποράδην, στάγδην και ντεκλαρέ.- Οπότε καταγγελία βρε παιδιά για διαπραγμάτευση, απαγκίστρωση, αλλαγή των όρων, τι θα την εκάνουμε την σύμβαση τούτη..;


· Βρήκα καριέρα!!! Ο ΣΥΡΙΖΑ εξήγγειλε... επίδομα ανεργίας 80% του τελευταίου μισθού. Να πως θα υπάρξουν νέες θέσεις εργασίας. Με όλα τα στελέχη επιχειρήσεων να παρακαλούν για απόλυση. Έχω και γω τις άκρες μου, να με κάνουν διευθυντή κήπων με 3 χιλιαρικάκια σε μια εταιρεία και μετά να με απολύσουν να βγω στην ανεργία με 2.400. Μια χαρά!




· Εισφορά είπε ο ΣΥΡΙΖΑ 1% του Τζίρου των επιχειρήσεων. Όχι, μπράβο. Σατανικό. Περίσσευε!


· Στη Eurovision ήρθαμε πρώτοι, έμαθα. Μόνο η Κύπρος μας πέρασε! Πού είναι ο Τσίπρας να καταγγείλει μονομερώς την συμμετοχή μας στο διαγωνισμό? Να καταρρεύσει το άπαν σύμπαν?


· Προσπάθησα να πιω. Αλλά είδα ότι το αλκοόλ δεν μπορεί να λύσει τα προβλήματά σου. Αλλά, και πάλι, ούτε και το γάλα μπορεί...


· Προβλέπω Κυβέρνηση προσωπικοτήτων, με εξωκοινοβουλευτικούς δηλαδή. Πχ. Θεόδωρο Πάγκαλο. Ή και σημαίνουσες μορφές του παρελθόντος, βλέπε Λαλιώτης.


· Το βαθύ ΠΑΣΟΚ είναι εδώ. Ε, κύριε Φωτόπουλε?


· Ευτυχώς που έγιναν κι αυτές οι εκλογές. Γιατί δεν είχε και κανένα καλό πρόγραμμα η TV ως τώρα! Αυτός ο 2ος κύκλος επεισοδίων έχει και πιο πολύ σασπένς!


· Πήρε μπρος εκείνο το ψηλό αγόρι, ο Σαμ, και άρχισε κι αυτό τα "θα"(«Δεν πρέπει να γίνουν νέες περικοπές ειδικών μισθολογίων και θα πρέπει να αποκατασταθούν και αυτές που έγιναν. Μειώσεις φόρων, αλλαγή του χαρατσιού, επέκταση επιδόματος για τους ανέργους από ένα στα δύο χρόνια. Να γίνουν οι νέες περικοπές δαπανών -τα 11,5 δισ. ευρώ- σε τέσσερα και όχι σε δύο χρόνια», τονίζει.)


· Εγώ, πάντως, θα ψηφίσω ΠΑΣΟΚ: Πρώτον γιατί είμαι κατά του δικομματισμού-θα ρίξω σε μικρό κόμμα. Δεύτερον, γιατί, αφού διαλύεται, θα είναι η τελευταία μου ιστορική ευκαιρία να το κάνω κι αυτό στη ζωή μου και Τρίτον γιατί η νέα Βουλή πρέπει να είναι 6κομματική: κάποιοι πρέπει να ψηφίσουμε ΠΑΣΟΚ.


· Άκουσα πως ο ΣΥΡΙΖΑ θα κρατικοποιήσει την Ολυμπιακή και τηλεφώνησα αμέσως Κουμουνδούρου: "Ναι; Γεια σας! Τι, ποια συνιστώσα σας ήταν αυτή που είπε ότι θα κρατικοποιήσει την Ολυμπιακή? Και για αυτή εγώ θα πληρώνω;;;" ...Απάντηση δεν πήρα. Με παρέπεμψαν σε 12 διαφορετικούς εκπροσώπους.


· Είμαι πολύ υπερήφανος! Τα 150 ευρώ που έχω ως κατάθεση σε ελληνική τράπεζα θα δοθούν για την ανάπτυξη της χώρας.


· Σημαντική γνώση της εβδομάδας: H Αλέκα Παπαρήγα είναι Σκορπιός με ωροσκόπο Ζυγό. Έχεις Κρόνο Αλέκα μου, μην ξανοίγεσαι!


· "Αν θέλετε τη συμπάθεια των μαζών, πρέπει να λέτε τα πιο ηλίθια και τα πιο χοντρά ψέματα." Αδόλφος Χίτλερ


· Έμαθα επίσης πως θα ρισκάρουμε να περικόψουμε τις αμυντικές δαπάνες! Ωραία! Vivere Pericolosamente!


· Τελικά η πλειοψηφία είναι τυρρανική...keep calm and vote.


Μα δεν είναι έκτακτη η επικαιρότητα;

Η.Π.
logia-starata.blogspot.com

Σχόλια