Νέα γραμμή εξυπηρέτησης αγροτών


Υπηρεσίες στη γραμμή 1540


Σε λειτουργία έθεσε το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων την τηλεφωνική γραμμή «1540» για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των αγροτών.


Οι υπηρεσίες που παρέχονται... στην παρούσα φάση, αφορούν στην παροχή ενημέρωσης για τις πρόσφατες πληρωμές ενιαίας ενίσχυσης ΟΠΕΚΕΠΕ, καταγγελίες για προέλευση κρέατος και ενημέρωση για τις παρεχόμενες ψηφιακές υπηρεσίες μέσω του site του υπουργείου (www.minagric.gr).


Παράλληλα, οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να συνομιλήσουν με εκπρόσωπο του υπουργείου για κάθε θέμα που απασχολεί τον αγροτικό κόσμο.


Σύντομα πρόκειται να προστεθούν νέες υπηρεσίες που αφορούν στην εξυπηρέτηση των συναλλασσομένων με τον Οργανισμό Ελληνικών Γεωργικών Ασφαλίσεων ΕΛΓΑ και τον Οργανισμό Πληρωμών και Ελέγχου Κοινοτικών Ενισχύσεων Προσανατολισμού και Εγγυήσεων (ΟΠΕΚΕΠΕ), τόσο με αυτοματοποιημένες υπηρεσίες, άμεσης απάντησης, χωρίς μεσολάβηση υπαλλήλου, όσο και με τηλεφωνική εξυπηρέτηση από ειδικευμένους εκπροσώπους του υπουργείου.


Η τηλεφωνική υπηρεσία 1540 προσφέρει:


1. Υπηρεσίες αυτόματης τηλεφωνικής εξυπηρέτησης, on line διασύνδεσης με τα πληροφοριακά συστήματα του Υπουργείου και των εποπτευομένων φορέων του (ΟΠΕΚΕΠΕ και ΕΛΓΑ), χωρίς τη μεσολάβηση υπαλλήλου, επί 24 ώρες καθημερινά.


2. Υπηρεσίες τηλεφωνικής εξυπηρέτησης από εκπρόσωπο του Υπουργείου (Δευτέρα – Παρασκευή από 08.00 έως 20.00 και Σάββατο από 09.00 έως 13.00).

Σχόλια