Μάνα μου Ἑλλάς!






Ἑλλὰς by .
by Φιλονόη ἐκ τοῦ Πόντου
Τὰ ψεύτικα τὰ λόγια τὰ μεγάλα, 
μοῦ τὰ πὲς μ ὲ τὸ πρῶτο σου τὸ γάλα,
Μὰ τώρα ποὺ ξυπνήσανε τὰ φίδια, 
ἐσὺ φορᾶς τὰ ἀρχαῖα σου στολίδια.
Καὶ δὲν δακρύζεις ποτέ σου μάνα μου Ἑλλάς, 
ποὺ τὰ παιδιά σου σκλαβους ξεπουλᾶς…


Μάνα μου Ἑλλάς!





Τί εἶναι αὐτό; Σέ τί ἀναφερόμαστε ὅταν φωνάζουμε, κλαῖμε, κρυβόμαστε...;
Μάνα μου Ἑλλάς!
Ἐσὺ ποὺ οὐδόλως μὲ πέταξες, οὐδόλως μὲ ἔφτυσες, οὐδόλως μὲ ξέχασες!
Οὐδόλως μάνα μου Ἑλλάς μὲ πρόδωσες!
Οὐδόλως μὲ ἔκανες νὰ ντραπῶ γιὰ ξεφτισμένες ἀξίες καὶ ἀρχαῖα στολίδια.
Οὐδόλως μὲ πόνεσες…
Τὸ ψεῦδος εἶναι ἀλλοῦ!
Εἶναι ἐκεῖ ποὺ μᾶς ἔστησαν τὴν πλαστὴ πραγματικότητα.
Εἶναι ἐκεῖ ποὺ κουκούλωσαν κι ἐξαφάνισαν τὶς ἀλήθειες!
Εἶναι ἐκεῖ ποὺ βρώμισαν τὴν σκέψι καὶ τῆς ἄλλαξαν δρόμους.
Ἑλλάς! Φῶς! Ἔρως! Ζωή! Ἀνθρωπιά! Δρόμος!
Μάνα μου Ἑλλάς!
Ἐγώ, ἐμεῖς, ὅλοι μας σὲ ἀναγεννοῦμε!
Ἐμεῖς θὰ σὲ ἀναστήσουμε ὅπως σοῦ πρέπει!
Ἐμεῖς θὰ ξαναγίνουμε Ἕλληνες, θέλουμε δὲν θέλουμε, ἀντέχουμε δὲν ἀντέχουμε, μποροῦμε δὲν μποροῦμε!


ΠΗΓΗ: http://www.pentapostagma.gr/2012/01/blog-post_9798.html#ixzz1l2yYmijF

Σχόλια