"Αν ήμουν Έλληνας θα έκανα μήνυση στους δανειστές"



 


Αποκαλυπτικό είναι ένα άρθρο που φιλοξενεί η εφημερίδα Handelsblatt και στο οποίο οι συντάκτες δηλώνουν ότι αν ήταν Έλληνες θα έκαναν… μήνυση στους δανειστές!


«Αν ήμουν Έλληνας θα είχα κάνει μήνυση στους δανειστές μου για σωματική βλάβη» αναφέρουν οι δημοσιογράφοι, οι οποίοι βρέθηκαν στην Αθήνα στη διάρκεια των πρόσφατων κινητοποιήσεων και έγιναν μάρτυρες των επεισοδίων στο κέντρο της πόλης.


«Τα αποτελέσματα δεν μπορούν να είναι πιο αποκαρδιωτικά. Η οικονομική ζωή σβήνει, η ανεργία αυξάνεται, οι νέοι άνθρωποι ονειρεύονται να φύγουν στο εξωτερικό. Και το χρέος ανεβαίνει συνεχώς χωρίς τα μέτρα να φέρνουν αποτέλεσμα», γράφουν.


«Αν ήμουν Έλληνας θα είχα μηνύσει τους δανειστές μου και το βράδυ θα κατέβαινα στο Σύνταγμα για να διαδηλώσω μπροστά στο Κοινοβούλιο, ώστε να εκφράσω την διαμαρτυρία μου για μια πολιτική της κρίσης που το μόνο που κάνει είναι να την επιδεινώνει» προσθέτουν.

Zougla.gr

Σχόλια