Πάλι μιλάμε για αυτονόητα πράγματα...




Γράφει η
Αναστασία Ποιμενίδου

   Όλος ο κόσμος διαμαρτύρεται για τα μέτρα που λαμβάνει η κυβέρνηση  αυτό τον καιρό για να μπορέσουμε να ξεπεράσουμε τα προβλήματα στην οικονομία μας.
Πολλά από αυτά τα μέτρα είναι πράγματι αντικοινωνικά, δυσβάσταχτα ή αβάσταχτα. Έχουν δημιουργήσει ακόμη και προβλήματα συνοχής σε πολλές οικογένειες.
Παίζονται διάφορα δράματα πίσω ή μέσα απο τις κλειστές πόρτες των ελληνικών νοικοκυριών. Ομολογουμένως...
   Ωστόσο υπάρχουν και πολλοί που είναι εξίσου αντικοινωνικά προκλητικοί. Βλέπεις πόσο καλά περνούν, τα περιουσιακά τους στοιχεία, που τώρα πια, όσο και να θέλει κανείς, δεν μπορεί να τα κρύψει.
Κι όμως επιμένουν ότι δεν είναι διατεθειμένοι να συνεισφέρουν αυτό που τους αναλογεί και αρνούνται πεισματικά να δουν πόσο αντιπαθείς γίνονται στα μάτια των υπολοίπων, εκείνων που δεν έχουν αυτά τα υλικά αγαθά.
   Απο τα γεγονότα που ζήσαμε αυτές τις ημέρες εμένα μου έκανε εντύπωση η υποδοχή που επεφύλαξαν οι Γερμανοί επιχειρηματίες στον Πρωθυπουργό της χώρας μας αλλά και η παρατήρηση-νουθεσία του Προέδρου τους. Είπε ότι τον πατριωτισμό να βοηθήσουν σε επενδύσεις την Ελλάδα πρέπει να επιδείξουν οι ίδιοι οι Έλληνες επιχειρηματίες, που φεύγουν απο τη χώρα και πηγαίνουν αλλού.
Είχε άδικο;
Πόσοι Έλληνες μπορούν να διαφωνήσουν με αυτήν την άποψη;
   Τι μας λέει αυτό;
Αν μου καεί το σπίτι τη βοήθεια θα την περιμένω πρωτίστως απο τον καλό μου γείτονα και μετά αν το επιθυμεί, απο έναν άλλο καλό άνθρωπο εκτός της περιοχής μου.
Είπε καμιά βαριά φιλοσοφία;
Δεν νομίζω.
Πάλι μιλάμε για αυτονόητα πράγματα...
Και για άλλη μια φορά επιβεβαιώνεται περίτρανα η γνωστή διάθεση που έχει ο Έλληνας απέναντι στους υπόλοιπους συμπατριώτες του.
Δυστυχώς αποδεικνύεται πόσο ακόμη και τώρα μέσα στην καρδιά της κρίσης κάποιοι εξακολουθούν να είναι παρτάκηδες.
   Γι'αυτό εγω αποφάσισα ότι πια απο'δω και πέρα δεν θα θυμώνω ούτε με τους Γερμανούς ούτε με τους Φινλανδούς ούτε με άλλους λαούς.
Θα θυμώνω και θα είμαι κατά εκείνων των Ελλήνων που αφήνουν με την ανθελληνική νοοτροπία τους και την απάνθρωπη στάση τους να λαμβάνει η Κυβέρνηση μέτρα που βαραίνουν δικαίως ή αδίκως όλους μας.
Αυτοί για μένα δεν θα είναι ποτέ πραγματικοί Έλληνες.

Σχόλια