Μέσα απο τα μάτια μιας 8χρονης




Συγκλονίζει η μαρτυρία ενός πατέρα, ο οποίος βρέθηκε στο Σύνταγμα...
την Κυριακή μαζί με την κόρη του, κατά τη διάρκεια των επεισοδίων μεταξύ "αγανακτισμένων" πολιτών και μελών του κινήματος "Δεν Πληρώνω" με δυνάμεις των ΜΑΤ. Η φωτογραφία του...





8χρονου κοριτσιού να κλαίει έκανε το γύρο του διαδικτύου, ενώ σοκ προκαλεί η καταγγελία ότι η μικρή, δέχθηκε και αυτή χτύπημα από άνδρα των ΜΑΤ.  Σύμφωνα με δημοσίευμα της "Ελευθεροτυπίας", η μικρή Μελίνα, μετά το τρομακτικό γι' αυτήν περιστατικό ρώτησε τον πατέρα της γιατί τους χτύπησαν και εκείνος δεν ήξερε τι να απαντήσει.


"Μπαμπά, γιατί με χτύπησε ο κύριος;" ρώτησε το παιδί. Όπως αναφέρει η εφημερίδα, ο πατέρας της Ηλίας Βρεττάκος, αντιπρόεδρος της ΑΔΕΔΥ, βρέθηκε στο Σύνταγμα με την οικογένειά του και χωρίς τη συνδικαλιστική του ιδιότητα.


Καταγγέλλει ότι η επίθεση των ΜΑΤ ήταν αναίτια και έγινε επειδή απλά διαδηλωτές βρίσκονταν στο σημείο και ήθελαν να τους διαλύσουν. "Τα ΜΑΤ θέλανε να φύγουμε από το πεζοδρόμιο. Να μας διώξουν. Έτρεξαν κατά πάνω μας. Μας φώναζαν, έβριζαν και με τις ασπίδες τους άρχισαν να μας σπρώχνουν βίαια. Χτύπησαν την κόρη μου με την ασπίδα στη γνάθο. Αυτή άρχισε να κλαίει. Την πήρα στην αγκαλιά μου και προσπάθησα να φύγω. Έτρεμε ολόκληρη. Με έσφιγγε δυνατά και δεν με άφηνε. Εγώ ήμουν εξοργισμένος και η κόρη μου φοβισμένη" δήλωσε ο κ. Βρεττάκος στην "Ελευθεροτυπία".
Στη συνέχεια την είδε γιατρός, φίλος του κ. Βρεττάκου και κατάφερε να την καθησυχάσει. Όταν το κοριτσάκι συνήλθε προσπαθούσε να καταλάβει τι συνέβη και ρωτούσε τον πατέρα της "τι θα γίνει άμα χτυπήσουν όλα τα παιδάκια".


Ο πατέρας του παιδιού αναρωτιέται πώς είναι δυνατόν να μην προσέξουν οι άνδρες των ΜΑΤ, ότι είχε στην αγκαλιά του την κόρη του. "Γιατί τέτοια βαναυσότητα σήμερα στο μικρό παιδί μου; Γιατί τέτοια βαναυσότητα απέναντι σε τόσο κόσμο"; αναρωτιέται και προσθέτει με πίκρα ότι οι μέρες που ζούμε μοιάζουν με τις μαύρες εποχές της δικτατορίας.


24wro.blogspot.com

Σχόλια