Σήμερα γάμος γίνεται ...





Κάποιος έβαλε αγγελία και ζητούσε γυναίκα. Την επόμενη μέρα έλαβε 100 γράμματα. Όλοι του έλεγαν το ίδιο πράγμα: «Μπορείς να πάρεις την δικιά μου.»
Ανώνυμος

Ένας αρχαιολόγος είναι ο καλύτερος σύζυγος...: όσο πιο πολύ γερνάει μια γυναίκα, τόσο μεγαλύτερο το ενδιαφέρον που δείχνει.
Αγάθα Κρίστυ

Είπα μερικές λέξεις στη γυναίκα μου και μου απάντησε με μερικές παραγράφους.
Ανώνυμος

Κάποιοι ρωτούν για το μυστικό του μακροχρόνιου γάμου μου. Διαθέτουμε χρόνο να πηγαίνουμε δυο φορές την εβδομάδα σ' ένα εστιατόριο. Λίγο φως των κεριών, δείπνο, χαμηλή μουσική και χορό ...; Εκείνη πηγαίνει τις Τρίτες, εγώ τις Παρασκευές.
Henry Youngman Αμερικανός κωμικός

Το μυστικό ενός ευτυχισμένου γάμου παραμένει μυστικό.
Henry Youngman,  Αμερικανός κωμικός

Τα δεσμά του γάμου είναι τόσο βαριά που χρειάζονται δύο για να τα κουβαλήσουν. Συχνά, και τρεις.
Αλέξανδρος Δουμάς υιός

Ο άνθρωπος παντρεύεται από έλλειψη γνώσης, χωρίζει από έλλειψη υπομονής και ξαναπαντρεύεται από έλλειψη μνήμης.
Ανώνυμος

Ο γάμος είναι μια τελετή κατά την οποία τοποθετούνται δαχτυλίδια στο δάχτυλο της κυρίας και στη μύτη του κυρίου.

Herbert Spencer, Βρετανός φιλόσοφος

Και οι δύο μου γάμοι απέτυχαν.Η πρώτη μου γυναίκα έφυγε,η δεύτερη έμεινε.
Gustav Mahler
Μάριος Ιορδανίδης

http://satyrikon1.blogspot.com/

Σχόλια