Συνεργάτες για να επεκταθούν στην Ελλάδα αναζητούν 17 ξένες αλυσίδες από τις ΗΠΑ, την Αυστραλία, το Βέλγιο, τη Γαλλία, την Ιταλία και την Τουρκία.
Επιχειρήσεις από τους κλάδους της εστίασης, της ένδυσης και υπόδησης αλλά και της παροχής υπηρεσιών βλέπουν µε ιδιαίτερο ενδιαφέρον την ελληνική αγορά και παρά την οικονοµική κρίση επιχειρούν να επεκταθούν στη χώρα µαςστήνοντας δίκτυα καταστηµάτων.
ΣΤΟ ΛΙΑΝΕΜΠΟΡΙΟ. Ενδιαφέρον για ανάπτυξη στην Ελλάδα έχει εκδηλώσει η αµερικανική αλυσίδα.... αθλητικών παπουτσιών The Athlete’s Foot. Η TAF είναι η πρώτη εταιρεία franchaisor στον κλάδο της διεθνώς µε παρουσία σε περισσότερες από 30 χώρες, όπως η Αυστραλία, ο Καναδάς, η Πορτογαλία, η Ισπανία, η ∆ανία, η Σουηδία, χώρες του αραβικού κόσµου, η Ρωσία κ.λπ.
Οµως αµερικανικό ενδιαφέρον υπάρχει και στον χώροτων πολυτελών γυναικείων παπουτσιών και αξεσουάρ, µε τη Shoebox New York να αναζητά συνεργάτες για να επεκτείνει το δίκτυό της και στην Ελλάδα.
Επίσης και η βελγική αλυσίδαΙΧΙΝΑ, που ειδικεύεται στις ολοκληρωµένες λύσειςεξοπλισµού κουζινών µε περισσότερα από 140 σηµεία πώλησης στην Ευρώπη, ψάχνει συνεργάτες.
ΣΤΗΝ ΕΣΤΙΑΣΗ. Το µεγαλύτερο ενδιαφέρον για επέκταση στην Ελλάδα έχει πάντως ο κλάδος της εστίασης, µε 10 αλυσίδες να διερευνούν τις δυνατότητες εισόδου τους στην ελληνική αγορά. Από αυτές οι 7 είναι αµερικανικές, ενώ 3 είναι τουρκικές. Οι αµερικανικές εταιρείες που ενδιαφέρονται είναι από τον κλάδο του παγωτού, οι Marble Slab Creamery, MaggieMoo’s και Yovana, δυο αλυσίδες, η Great American Cookies (300 καταστήµατα διεθνώς) και Mrs Fields Cookies, είναικαταστήµατα φρεσκοψηµένων µπισκότων - µπράουνις και µάφις, ενώ δύο ακόµα αλυσίδες, η Pizza Vito και η Pretzelmaker (350 καταστήµατα διεθνώς), ειδικεύ ονται στην πίτσα η πρώτηκαι στα σνακ (προϊόντα πρέντελ και σαλάτες) η δεύτερη. Ενδιαφέρον υπάρχει και από τις τουρκικές αλυσίδες Pita Sampi και Koftexpress που ανήκουν στη Metro Tourism, αλλά και η αλυσίδα Pita Doner.
ΣΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ, τέσσερις είναι οι επιχειρήσεις που θέλουννα έρθουν στην Ελλάδα. Ηαυστραλέζικη Aussie Pet Mobile (υπηρεσίες περιποίησης σε κατοικίδια), η αµερικανική Color Gloπου ειδικεύεται στις επιδιόρθωσεις υλικών, όπως το δέρµα και τοβινύλιο, η ιταλική Wall Street Institute (εκµάθηση αγγλικών σε ενήλικους και στελέχη επιχειρήσεων) και η γαλλική Ticket Com που ασχολείται µε την προώθηση διαφηµιστικού χώρου στην πίσω όψη των ταµειακών αποδείξεων των σούπερ µάρκετ.
Οι επιχειρήσεις αυτές θα συµµετάσχουν στη 13η ΚΕΜ ∆ιεθνής Εκθεση Franchise 2011, που θα διαρκέσει από τις 25 έως και τις 28 Φεβρουαρίου 2011 στο Εκθεσιακό Συνεδριακό Κέντρο Αττικής στο Μαρούσι.
Στον χώρο της εστίασης καταγράφεται το µεγαλύτερο ενδιαφέρον, µε δέκα αλυσίδες να διερευνούν τις δυνατότητες επέκτασής τους στην ελληνική αγορά.
tanea
Σχόλια