Σκληρό δελτίο τύπου του Γ. Γεωργούση για τις φήμες περί διάσπασης στην παράταξη Καλαντζή

 '' Μέχρι σήμερα έχω αποφύγει να τοποθετηθώ για δημοσιεύματα στο ηλεκτρονικό τύπο γιατί πιστεύω στην
ελευθερία των μέσων ενημέρωσης μέχρι όμως το σημείο που δεν θίγουν ηθικά προσωπικές στιγμές του ατόμου και εδώ αγαπητοί μου στο δημοσίευμα της 23-10-2017 στο nemea15.blogspot.gr δεν σεβαστήκατε την περιπέτεια υγείας που είχε ο δήμαρχος και την πίστωση χρόνου που θα έπρεπε να είχε προκειμένου να αναρρώσει.

  Παρόλο το πρόβλημα που αντιμετώπιζε συνέχιζε να ήταν παρών το περισσότερο διάστημα, ο τίτλος “ζητείται επειγόντως δήμαρχος” είναι τουλάχιστον ανήθικος και άτοπος.

  Όσο αφορά τα σχόλια σας για την συνοχή της πλειοψηφίας και για το άτομο μου προσωπικά θα ήθελα να σας θυμίσω ότι στήριξα τον άνθρωπο Κώστα Καλαντζή γιατί είναι έντιμος και γνώστης της τοπικής αυτοδιοίκησης και θα τον στηρίζω χωρίς να αποσκοπώ σε κανένα απολύτως προσωπικό όφελος.

  Δεν σας κρύβω πως στην αρχή της δημοτικής μου θητείας είχα εκφράσει απόψεις που δεν ακούστηκαν γιατί σήμερα πολλοί δεν θα μπορούσαν να καυχιούνται ως τιμητές των πάντων.

  Κλείνοντας θα ήθελα να σας ενημερώσω  ότι δεν θα είχα προβεί σε καμιά δήλωση εάν είχε γίνει δημόσια τοποθέτηση από συναδέλφους μου η αντιδημάρχους ως είχαν υποχρέωση να πράξουν''.

              Με εκτίμηση 

Δημοτικός Σύμβουλος Δήμου Νεμέας
Γεωργούσης Γεώργιος

Νεμέα 24-10-2017

Σχόλια