Οι τρεις βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ Κορινθίας να υπηρετήσουν τον Λαό κι όχι το Σύστημα...

ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ & ΦΟΡΕΩΝ ΕΛΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΥ ΣΤΟ ΛΟΥΤΡΑΚΙ

            Την πεπατημένη των προκατόχων τους είναι προφανές πλέον ότι ακολουθούν και οι τρεις βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ Κορινθίας, επαληθεύοντας την ρήση του λαού «άλλαξε ο Μανωλιός...»
            Αντί να ενσκύψουν στα
προβλήματα της κοινωνίας, να σηκώσουν τα μανίκια και να δώσουν λύσεις, κρύβονται πίσω από τις τοπικές αρχές, αφού ενδεχομένως έχουν μετατραπεί σε μέρος του συστήματος;
            Επειδή λοιπόν καπνός χωρίς φωτιά δεν υπάρχει, χαρακτηριστική επʼ αυτού είναι η δημόσια τοποθέτηση του αναπληρωτή συντονιστή οργανωτικού ΣΥΡΙΖΑ Λουτρακίου Τάκη Ρέππα, ο οποίος έχοντας γνώση των κομματικών πραγμάτων εκ των έσω, τους προτρέπει: «Τώρα όμως σύντροφοι βουλευτές πρέπει να σηκώσετε τα μανίκια και να πέσουμε όλοι μαζί στη δουλειά για να γίνουν πράξη τα υπόλοιπα θέλω των συμπολιτών μας. Να παραμεριστούν τα όποια μικροσυμφέροντα και να γίνει επιτέλους πραγματικότητα η έλευση του προαστιακού στο Λουτράκι».
            Πρόκειται για την ειλημμένη απόφαση του ΣΥΡΙΖΑ Λουτρακίου να έλθει ο προαστιακός στην οδό Αιγαίου, που δεν έχουν διάθεση οι τρεις βουλευτές Μαρία Θελερίτη, Θεοφάνης Κουρεμπές, Γιώργος Ψυχογιός, οι οποίοι αν και εξελέγησαν από την ψήφο της τοπικής κοινωνίας δίνοντας τους την ευκαιρία να εκπροσωπήσουν τα συμφέροντά τους και να δώσουν λύσεις -που δεν το έκαναν οι προκάτοχοί τους και οι τοπικοί άρχοντές τους- στα ουσιαστικά προβλήματα της καθημερινότητάς τους, όλως παραδόξως ακολουθούν τα χνάρια του περιφερειάρχη Πελοποννήσου Πέτρου Τατούλη και του εύκολου «μαθητή» του Γιώργου Γκιώνη, με συνέπεια το αποτέλεσμα της ηθελημένης αδράνειάς τους να λειτουργεί υπέρ των εγκληματικών πολιτικών που προτιμούν να σκοτώσουν την κοινωνία του Λουτρακίου, έναντι της δημιουργίας του Σταθμού των Οικονομικών Συμφερόντων στον Ισθμό.
            Η επαναφορά της παλαιάς ανοησίας, να κατασκευασθεί σταθμός στο παλαιό εργοστάσιο Θρουβάλα, αφενός έχει απορριφθεί μελετητικά από τον πλέον αρμόδιο φορέα, τον Οργανισμό Σιδηροδρόμων Ελλάδος, γιατί κρίνεται αναποτελεσματικό και ζημιογόνο ως έργο, δεδομένου ότι θα είναι μια επένδυση εκ προοιμίου αποτυχημένη,  αφετέρου λόγω της υπάρχουσας εμπειρίας του ΟΣΕ, ίδιοι σταθμοί έχουν παθητικό γιατί στην πραγματικότητα δεν εξυπηρετεί το κοινό. Ωστόσο, με το τέχνασμα αυτό, ευελπιστείται ότι μοιραία δεν θα μπορέσει να μπει ο προαστιακός στο Λουτράκι κι έτσι θα είναι ανοικτός ο δρόμος να κατασκευασθεί ο Σταθμός των Οικονομικών Συμφερόντων στην θέση Α-Β Βασιλόπουλος του Ισθμού.
            Επίσης, ο γραμματέας του υπουργείου Υποδομών και Δικτύων Γιώργος Δέδες, πρώην «ακόλουθος» του Πέτρου Τατούλη, καλόν θα είναι να αποτυπώνει στον προϊστάμενό του αναπληρωτή υπουργό Χρήστο Σπρίντζη την πραγματικότητα και την βούληση της συντριπτικής πλειονότητας της τοπικής κοινωνίας κι όχι των οικονομικών συμφερόντων. Στις πρόσφατες δημοτικές εκλογές, πριν ένα χρόνο, όλοι οι συνδυασμοί είχαν στην προμετωπίδα τους την έλευση του προαστιακού σιδηροδρόμου στην οδό Αιγαίου, ενώ πριν μόλις πέντε μήνες παραγωγικοί και οικονομικοί φορείς του τόπου επαναεπιβεβαίωσαν την βούλησή τους για την οδό Αιγαίου. Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ εξελέγη από την πλειονότητα του κόσμου για να δώσει τις λύσεις εκείνες που δεν έδωσαν οι προκάτοχοί της, να σταθεί στο πλευρό των πολιτών, να τους απαλύνει την καθημερινότητα κι όχι να διευκολύνει τα οικονομικά συμφέροντα να αποκτήσουν περισσότερο πλούτο πατώντας επί των πτωμάτων της κοινωνίας. Επειδή στον ορίζοντα είναι ορατές οι εκλογές, ιδού... οι κάλπες, ιδού και το πήδημα, γιατί την ψήφο δεν την δίνουν τα οικονομικά συμφέροντα, αλλά ο απλός πολίτης που θέλει και προσμένει τον προαστιακό.

Υπενθυμίζονται οι τρεις ειλημμένες αποφάσεις του δημοτικού συμβουλίου του δήμου Λουτρακίου, καθώς επίσης και το Ρυθμιστικό Σχέδιο της Αθήνας, για το οποίο οι παλαιότεροι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ γνωρίζουν ότι είναι πλέον νόμος του κράτους, ενώ από τον ΟΣΕ ο φάκελος του έργου με τα τεύχη δημοπράτησης βρίσκεται από τον Μάρτιο του 2014 στην περιφέρεια Πελοποννήσου προς ένταξη στο τρέχον ΕΣΠΑ. Αρχής γενομένης των αποφάσεων του δημοτικού συμβουλίου του δήμου Λουτρακίου, Ρυθμιστικό Σχέδιο Αθηνών και ο ολοκληρωμένος φάκελος του έργου από τον ΟΣΕ, έχουν πρόβλεψη κατασκευής του τέρματος της παρακαμπτήριας γραμμής Ισθμός - Λουτράκι στην οδό Αιγαίου!

Σχόλια